piątek, 11 sierpnia 2017

Sierpniowe wyzwanie Gościnnej Projektantki

Witajcie!

Jak co miesiąc zapraszamy do wyzwania Gościnnej Projektantki. W sierpniu naszą projektantką została ATRmada. Oto co pisze o sobie:

"Witam serdecznie, 

Bardzo dziękuję za to wyróżnienie. Jest mi niezmiernie miło, że mogę gościć u Was jako Gościnna Projektantka sierpnia.

Swoją przygodę z rękodziełem zaczęłam już jako dziecko - zawsze lubiłam coś rysować, kleić, dziergać... Przez kilka lat pracowałam z osobami niepełnosprawnymi, prowadząc pracownię plastyczną. Wtedy dopiero miałam pole do popisu :) Malowałam na szkle, robiłam kartki okolicznościowe, haftowałam, lepiłam... Potem zaczęłam pracę w szkole, założyłam rodzinę i trochę mało czasu  zostawało mi na realizowanie swoich pasji. Kiedy dzieci trochę podrosły, zakochałam się w ręcznie robionej biżuterii. Przepadłam całkowicie! I tak jest do tej pory - koraliki mam wszędzie, szydełko noszę w każdej torebce :) Tworzenie biżuterii to dla mnie najlepszy sposób na relaks :)

A teraz do sedna:

Dzisiaj proponuję : 


RÓŻOWE MORZE

Jako że mieszkam w pięknej, nadmorskiej miejscowości, oczywiste dla mnie było, że w tym wyzwaniu je uwzględnię. Tylko aby nie było tak samo jak miesiąc temu, postanowiłam dodać tu trochę koloru. Ostatnio bardzo polubiłam róż, więc moje wyzwanie nosi tytuł "Różowe morze". Prace mogą więc być różowe, różane, morskie, z różami... Możliwości jest mnóstwo!







Mam nadzieję, że temat Wam się spodoba.

Powodzenia!"

ARTmada


 Przed zgłoszeniem prosimy wszystkich o zapoznanie się z regulaminem naszych wyzwań. 

Najważniejsze założenia to: praca ma być nowa i zgłoszona tylko do tego Wyzwania, a w poście ma znaleźć się baner i link. 

Prace można zgłaszać do 26 sierpnia

Serdecznie wszystkich zapraszamy do wspólnej zabawy.


1 komentarz:

  1. temat bardzo mi się podoba, akurat pasuje do wyzwania praca, nad którą pracuję - ogromnie się cieszę!

    OdpowiedzUsuń