wtorek, 10 kwietnia 2018

Wyzwanie Gościnnej Projektantki Kwietnia

Witam, miło mi, że zostałam wybrana na Gościnną Projektantkę. :)

 Jestem Zuzanna i od siedmiu lat prowadzę bloga uciekam-w-nieznane.blogspot.com pod pseudonimem Spalona Artystka.

 

Zajmuję się głównie tworzeniem biżuterii z mas termoutwardzalnych, czasem wytworzę bransoletkę beadingową, pobawię się jakimś ciekawym DIY oraz fotografuję przyrodę :)

Z racji mojego zamiłowania do roślin wszelakich oraz faktu, że pogoda wreszcie zagościła wiosenna tematem wyzwania zostaje

"Ogród pełen kwiatów i słońca" 



Chciałam zobaczyć mnóstwo pięknych, kwiatowych prac, ale również zawierających ogrodowe stworzonka i wszystko co przyjdzie wam go głowy związane z tym tematem. :D 


Oto moje inspiracje.





My w takim razie nie możemy się doczekać Waszych prac i serdecznie dziękujemy naszej Gościnnej Projektantce za wyzwanie i piękne inspiracje w tym miesiącu!


Zgłaszać prace możecie do 26 kwietnia.


Miłej zabawy !




2 komentarze: